* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). SzkoleB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi... Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Szkolenie kadry wyższego rzędu to krok do sukcesu całej firmy.2008-02-12 18:04:30Pracodawcy lub kierownicy działów również powinni brać udział w takich szkoleniach. W ten sposób mają oni możliwość poznania celu szkolenia i nie mają wątpliwość co do zasad ich wdrażania. |
|
Nowoczesny sprzedawca2009-07-02 10:35:02Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi. |
|
Kurs fryzjerstwa - dobry start do kariery.2009-07-10 11:00:42Zawód fryzjera jest zawodem, który trzeba zgłębiać całe swoje zawodowe życie. Ciągle powstają nowe techniki strzyżeń, koloryzacji, nowe sposoby pielęgnacji itd. Ci, którzy się nie rozwijają - cofają się i nie są w stanie nadążyć za potrzebami wymagających klientów. Współcześni fryzjerzy, jeśli mają ambicję bycia kimś w branży, a nie wyłącznie zarobienia paru groszy, muszą być ludźmi wszechstronnymi zarówno w sensie umiejętności, jak i wiedzy. Muszą wiedzieć sporo nie tylko o technice, ale i o modzie, historii fryzur, a także o stylizacji, wizażu i samych kosmetykach. Solidną podstawę tego wszystkiego zdobędą na kursie fryzjerstwa. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Metody Pomiaru ROI/TCO w praktyce inwestycji informatycznych2009-10-02 13:54:19Cele warsztatu: poznanie finansowych zasad inwestowania w IT poznanie i sklasyfikowanie "mierzalnych" i "niemierzalnych" korzyści i kosztów informatyki, poznanie metod kompleksowej wyceny rentowności dowolnej inwestycji informatycznej, w szczególności: wyceny Total Cost of Ownership metod konstruowania rachunku przepływów pieniężnych dla różnych typów inwestycji w IT wyceny opcji strategicznych - Real Option Value wyceny ekonomicznej wartości informacji - Expected Value of Information nabycie wiedzy o zasadach tworzenia dokumentacji projektu inwestycyjnego w IT przeznaczonej dla zarządu firmy, |
Szkolenia sprzedaż Marketingowe zarządzanie projektami Przemyśl, Lubelskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.